Thursday, February 19, 2009

kumpulan melayu totok......

1. bace novel alaf 21...novel cintan cintun...padahal bayak lagi novel berkualiti kat world wide ney
2. makan kfc n pizza n mcd je.....omg....banyak lagi makan fast food....secret recipe..lemongrass...nandos....starbuks, old town....n memacam lagi.alasan fast food lain mahal...pertanyaan..korang penah g ke? penah survey harga...kalo pendapat aku...harga nya adalah mahal sket je dari makanan fast food korang 2.
3. karoke tempat budak jahat...pliz....bagi aku karoke lagi selamat....tempat lepas tension... dari korang wat benda xguna....nyanyi pun xramai orang dgar.....jadi x malu sgat
4. tgok wayang cite yang ntah ape2.....ntah la melayu skrang....aku sokong cite melayu...tapi bukan sume...sebelum tgok wat la sket review kat tenet...kalo stakat filem razak 2, masuk jamban la.raya taun depan bley tengok........
5. pakai tudung...lengan panjang...tapi dah abes madu...lebih baik jadi free hair...tapi masih virgin n suci......memang pakai tudung aku akui bagus...tapi.....jaga dalaman dan luaran la weh....
6. bace majalah remaja, rapi, karangkraf.....tolongla...majalah 2 sume xguna...ulang benda yang sama je....baik lagi bace remix ke, eh ke,cosmopolitan ke lagi bagus.
7. sume la benda nak perisa coklat....ni lagi xpaham....banyak lagi perisa kita nak rasa...idup ney x lama.
8. pandang serong kat gol nyah...pliz la..diorang pun manusia,,,,hormatnya..yang lain urusan die ngan tuhan....
9. lagu nak mantap....inggeris, indie , indon....lagu melayu xnak...xleh pakai....support la.aku sume lagu dgar...asal sedap..
10.bace utusan n berita harian je...pada aku kerajaan pun kene baca ..pembangkang pun kene..kalo x pengetahuan x meluas...

No comments: