Wednesday, March 18, 2009

Diner KamPung KIta ..kamPung Tok HAji Burhan

diner datang lagi....temanya adalah kampung kita...okies..jadi sume orang berpakaian ala-ala kampung...aku n member puas memikir apa gaya yang akan digayakan oleh kitorang....aku dapat nasihat supaya avoid kebaya nyonya, songket n batik kerana memang diner macam ni ramai orang pakai. pas2 nasihat azah, seperti yang dikatakan oleh myra, try to wear warna yang agak striking contoh hijau, kuning, oren dan avoid kale merah, itam dan sebagainya....kali ni diner aku under seketariat pentas iaitu di bawah ammar. sebelum dinner petang tu 12-6 aku ke dectar pasal nak wat persiapan pentas....huhu...banyak benda lucu jadik....insiden topi sawah erbang mase naik moto, nak berlanggar ngan pajero sorang mamat 2...hehe.....n then sume rasener berjalan lancar...malam 2 aku bergaya ngan baju aku la yang dibeli di pkns hampir sehari memusing mencari baju...huhu.....aku mals nak cite panjang...ape kate korang tgok gambar la ek...

No comments: